FANDOM

Anulowane Pomysły są to wszystkie pomysły, które zostały wycięte przed wydaniem Sacrifice. Ze względu na to, że niewiele wiadomo na temat wersji beta Sacrifice, ten artykuł głównie zawiera anulowane stwory (nazwy stworów nie zostały przetłumaczone by nie kaleczyć estetyki oraz brzmienia ich oryginalnych nazw), których wygląd został opublikowany oraz kilka obrazów pozwalającym nam ujrzeć wersje beta Sacrifice.

Scorpion Edytuj

Scorpion miał być członkiem oddziału bitewnego stworów Persefony. Jego model jest identyczny ze stworem o nazwie Gorgon, został stworzony przez mężczyznę o imieniu Jon Gwyn (członek zespołu tworzących grę Sacrifce odpowiedzialny za tworzenie modelu postaci).

Gorgon Edytuj

Gorgon miał być członkiem oddziału bitewnego stworów Jamesa. Jego model jest współdzielony ze stworem o nazwie Scorpion, został stworzony przez mężczyznę o imieniu Jon Gwyn.

Earth Ogre Edytuj

Earth Ogre miał być członkiem oddziału bitewnego stworów Jamesa, prawdopodobnie zastępując Tauroka. Dzieli model postaci z Lodowym Olbrzymem. Został stworzony przez mężczyznę o imieniu Jon Gwyn.

Maelstrom Edytuj

Maelstrom (znany także jako Gunhead) miał być szklaną armatą Stratosa i członkiem oddziału bitewnego stworów Boga Niebios, prawdopodobnie miał zastąpić jednostkę walczącą w zwarciu, zwaną Yeti. Ma identyczny model postaci z zarówno Wojmistrzem jak i ze Styksem, został stworzony przez mężczyznę o imieniu Joby Otero (członek zespołu tworzących grę Sacrifice pełniąc funkcje dyrektora artystycznego).

Fire Ballman Edytuj

Fire Ballman miał być członkiem oddziału bitewnego stworów Pyro pełniąc funkcje snajpera, prawdopodobnie zastępując Piromaniaka lub Bombardiera. Jego model jest współdzielony zarówno ze Szkwałem jak i Toczkiem. Został stworzony przez mężczyznę o imieniu Jon Gwyn.

Wrecktangle Edytuj

Wrecktangle miał być członkiem oddziału bitewnego stworów Pyro, pełniąc funkcje Tanka, prawdopodobnie zastępując szklane działo - Wojmistrza. Jego model jest współdzielony zarówno z Entem jak i Jabberocky/Dżabberokiem, został stworzony przez mężczyznę o imieniu Jon Gwyn.

Executioner Edytuj

Executioner (zwany także jako Sawman) miał być członkiem bitewnego oddziału stworów Charnela, prawdopodobnie zastępując Cieniołaka. Jego model został stworzony przez mężczyznę o imieniu Joby Otero.

Render 098

ObakeEdytuj

Obake Był/a magiem. Wnioskując po kwiatach opadających z jej sukni, można wnioskować, iż była wyznawcą Persefony.

Jonathan-gwyn-obake-wizard

Strażnik JheryEdytuj

Po nazwie, można wnioskować, że proponowany był pomysł zaprezentowania Jhery. Może nie w pełnej krasie, ale w pewnej części. Być może tutorial lub mieli być jednostką do przywołania.

Jonathan-gwyn-jheraguard

Anioł stróżEdytuj

Anioł stróż boży. Mogli zostać stworzeni do ochrony ostatecznych ołtarzy.

Jonathan-gwyn-guardian-angel

Krwawy magEdytuj

Krwawy mag mógł być jednostką do przywołania.

Jonathan-gwyn-blood-wizard

BasilikkaEdytuj

Kolejny mag, prawdopodobnie wyznawca/wyznawczyni Jamesa.

Jonathan-gwyn-basilikka-wizard

ShaardEdytuj

Shaard był prawdopodobnie wyznawcą Stratosa, wnioskując po książce, którą dzierży.

Jonathan-gwyn-shaard-wizard

Galeria wersji Beta gry Edytuj

The Making of Sacrifice

The Making of Sacrifice

Tworzenie gry Sacrifice