FANDOM

Posągi Marduka zaczęły pojawiać się w najróżniejszych miejscach. Niektóre wyspy po prostu zniknęły z powierzchni ziemi. Sytuacja zaczęła przypominać ostatnie dni JheryEldred

PersefonaEdytuj

Wraz ze zniszczeniem Stygii, bogini piękna wnioskuje, że Marduk musiał maczać w tym palce. Zauważając zagrożenie, które niesie Ashur, Persefona wysyła cię jako poseł do Pyro byś spróbował wynegocjować pokój – lub zgładził go jeśliby odmówił.

JamesEdytuj

James podejrzewa, że Charnel wspomaga Marduka oraz że przywołał Astarotha, w tym samym celu – o czym mówił wróżbita. Ponad to, mówi ci, iż jeśli Marduka da się w jakikolwiek sposób zatrzymać, wpierw trzeba pozbyć się jego możliwego sojusznika, boga śmierci Wysyła on ciebie do Dys by zgładzić Charnela.

Charnel będzie próbował cię namówić byś zaczął mu służyć zapewniając, że to Persefona winna jest całej tej sytuacji, poprzez skupianie się na krucjatach wobec jej naturalnemu wrogowi dodając przy tym, że James, bóg ziemi, źle osądza sytuację.

StratosEdytuj

Podczas gdy byłeś zajęty rozprawianiem się z Persefoną, czempion Charnela, Acheron zgładził czempionów boga ognia w Helios wypędzając przy tym Pyro. Teraz Stratosowi pozostał jedynie bóg ziemi, James. Bóg przestworzy wysyła cię do Agothery by sprofanować jego główny ołtarz.

PyroEdytuj

W przeciwieństwie do innych bogów, Pyro ignoruje rosnące zagrożenie ze strony Marduka, tym samym nie odnajdując odpowiedzi na zniknięcie Shakti, miast tego począł uważać, że to podstęp ze strony Persefony, by myślał, że już wygrał. Wysyła cię do Idylliac byś pozbył się już martwej bogini.

CharnelEdytuj

Charnel podbił dzięki tobie Pyroboreę, kiedy to jego sojusznik, Stratos, rozpoczął destrukcję Elysium. Niestety nie powiodło mu się to. Charnel wysyła cię do Idylliac byś zakończył to, czego siły boga niebios nie potrafiły. Wtedy też James oferuje ci byś pozostawił Charnela i przyłączył się do niego, wierząc, że byłeś nieświadomy intencji Stratosa i Charnela.

Misje w Sacrifice
Misje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Persefona PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-9
James JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-9
Stratos ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-9
Pyro PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-9
Charnel CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-9
Intermisje IM-1 IM-2 IM-3 IM-4 IM-5 IM-6 IM-7 IM-8 IM-9
Inne Prolog | Historia Włóczęgi | Wytchnienie | Rozdział ostatni – Tygiel