Bluszcz SP-icon-Bluszcz
Przynależność Bóstwa Persefona
Poziom 3
Typ zaklęcia Ogłuszenie
Tryb rzucania Mobilny
Koszt mana 500
Uszkodzenia Brak
Powierzchnia działania Pojedyncza
Czas trwania 9 s
Czas rzucania 4 s
Ochłonięcie 23 s

"Orędownik Harmonii ma pod swoją kontrolą siły natury. W chwili potrzeby wijący się bluszcz może w mgnieniu oka pochwycić Twojego przeciwnika, dając Ci chwilę wytchnienia." Poradnik, Księga Persefony

Bluszcz to zaklęcie poziomu 3, które otrzymujemy od Persefony.

Opis zaklęcia Edytuj

"Na pewien czas zatrzymuje wroga w miejscu." – Poradnik, Księga Persefony.

Kiedy Bluszcz jest rzucony na oponenta ten zostaje spętany bluszczem aż do końca trwania zaklęcia.

To zaklęcie otrzymujemy wraz z Trollem a w kampanii otrzymujemy go w trzeciej misji Persefony.

Taktyczne wskazówkiEdytuj

Bluszcz jest zaklęciem, które unieruchamia wrogą jednostkę lub czarodzieja w miejscu na pewien czas.

  • Bluszcz unieruchamia jednostki i jest to nieunikniony proces, jednakże, jego minusem jest to, że może unieruchomić jedynie jednostki naziemne.
  • Stworzenia dotknięte przez Bluszcz mogą nadal atakować i używać specjalnych zdolności. Bądź ostrożny!
  • Bluszcz to zaklęcie oszałamiające, które trwa najkrócej ze wszystkich.
  • Jak inne zaklęcia ogłuszające, czarodziej jest w stanie uniknąć zostania uwięzionym przez Bluszcz korzystając z zaklęcia tarczy.

Cele Edytuj

Możliwe cele dla zaklęcia Bluszcz
Wrogie stworzenia * Neutralne stworzenia * Przyjazne stworzenia X Twoje stworzenia X
Wrodzy Czarodzieje * Neutralni Czarodzieje * Przyjaźni Czarodzieje X Ty X
Wrogie Struktury X Neutralne Struktury X Przyjazne Struktury X Twoje Struktury X
Ziemia X Latające X Błękitne Dusze X Czerwone Dusze X
Zaklęcia maga w Sacrifice
Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 8 U
Mistycyzm PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-U
Geomancja JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-U
Elementalizm ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-U
Czarnoksięstwo PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-U
Nekromancja CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-U