FANDOM

Było wiele wojen między bogami, niektóre długie i straszne. Wszystkie miały jedną wspólną cechę, najbardziej cierpieli w nich śmiertelni. Bogów łączyły prastare więzy i żadnemu z nich, nawet Persefonie czy Charnelowi, nie przyszłoby do głowy pozbycie się któregoś z pozostałych.Mithras

Kult AshuraEdytuj

Podczas przesłuchiwania Jadugarra, James odkrył, że to on stworzył kult kogoś o imieniu Ashur. W zależności od boga, którego wybrałeś w poprzedniej misji, bieg rozmowy może przejść w różny sposób. Jeśli postanowiłeś służyć Persefonie lub Stratosowi, Persefona poleci dowiedzieć się czegoś więcej o tej personie a bóg niebios zapewni im bezpieczeństwo. Natomiast jeśli gracz postanowił służyć dla Pyro lub Charnela, bóg ognia i bóg śmierci zakpią z boga ziemi.

Wojna ostatecznaEdytuj

Kiedy już żaden bóg nie pozostanie neutralny, oznacza to, że ostateczna wojna się rozpoczęła. James zostanie zmuszony do sojuszu z Persefoną i Stratosem poprzez „dyplomację” boga ognia w Karn, podczas gdy Charnel postanowi zawrzeć sojusz z Pyro.

Persefona i Charnel są zainteresowani kultem Jadugarra (Persefona ze względu na ciekawość, Charnel ze względu na jego zranioną dumę). Zlecają ci odszukanie Jadugarra (ponownie, ze swych własnych pobudek). Stratos postanawia pozostać przy defensywie i pomocy w obronie sojuszniczych wysp. James natomiast sądzi, że jego pasywność pomogła kultowi się pojawić, więc postanawia zaatakować Pyro, w szczególności ma na celu odbicie fortecy Karn. Pyro, kompletnie niezainteresowany kultem, życzy sobie coraz większej mocy. Chce byś aktywował jego najnowszy wynalazek, do którego potrzebuje więcej niewolników, dlatego też chce byś zdobył dla niego niewolników od Jamesa.

Misje w Sacrifice
Misje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Persefona PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-9
James JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-9
Stratos ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-9
Pyro PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-9
Charnel CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-9
Intermisje IM-1 IM-2 IM-3 IM-4 IM-5 IM-6 IM-7 IM-8 IM-9
Inne Prolog | Historia Włóczęgi | Wytchnienie | Rozdział ostatni – Tygiel