FANDOM

OpisEdytuj

Czarcia brama
Magiczne przejście prowadzące do świata demonów otwarte przez jednego Upadłego, który zdradził Stwórcę. Za jego pomocą niegdyś do świata Sacrifice przybyły demony, które zabiły Stwórcę po siedmiu dniach i nocach walki. Korzystanie z Czarciej Bramy w Golgocie zostało zabronione podczas Wojny Oczyszczenia, ale Charnel nie zawacha się jej użyć w razie potrzeby.

Kampania PersefonyEdytuj

Gdy bogowie dowiedzą się już o Marduku, Persefona będzie chciała go pokonać. Dlatego wysyła Eldreda do Golgothy, by zniszczył Czarcią Bramę. Bogini myśli, że Charnel jest sprzymierzeńcem Marduka i to bóg wojny przyzwał tego demona dzięki Czarciej Bramie do swych nikczemnych celów. Naprawdę Charnel chce pokonać Marduka, gdyż boi się, że ludzie przestaną postrzegać go za największe zgrożenie dla świata. Dlatego przyzwał demona Astarotha by pokonał Marduka. 
Czarciabrama

Czarcia brama w Golgocie

Lecz do Golgothy przybył Eldred z Abraxus by zniszczyć Czarcią Bramę. Eldred pokonał Acherona broniącego Golgothy i zniszczył Czarcią Bramę, i zabił Astarotha.

Kampania CharnelaEdytuj

Stratos zawarł pakt pokojowy z Charnelem, lecz posłał Lady Abraxus, by towarzyszyła Yogo do Golgothy. Eldred w tym czasie przyzywa Astarotha. Yogo i Abraxus przebywają, Eldred pokonuje Yogo, Stratos i Charnel prowadzą kłótnię, dlaczego Abraxus nie walczyła z Yogo.