Deszcz żab SP-icon-Deszcz żab
Przynależność Bóstwa Persefona
Poziom 5
Typ zaklęcia Deszcz
Tryb rzucania Stacjonarny
Koszt mana 1000
Uszkodzenia 90/uderzenie + spowolnienie
Powierzchnia działania Duża
Czas trwania 25 s
Czas rzucania 5 s
Ochłonięcie 54 s

"Jak widzisz, twoje szkolenie obejmuje głównie umiejętności defensywne. Ale przyjdzie kiedyś dzień, gdy w imię Sprawiedliwości uwolnisz mroczniejsze siły drzemiące w naturze. Nie popełniaj błędu, zbyt pochopnie oceniając możliwości naszych mniejszych braci. Magiczny deszcz żab powinien wystarczyć, by skutecznie rozproszyć nawet bardzo dużą armię heretyków. Pamiętaj tylko, by twoi żołnierze znajdowali się w bezpiecznej odległości, kiedy otworzą się niebiosa. Potem wznieś pieśń zwycięstwa. Sprawiedliwości stało się zadość." - Poradnik, Księga Persefony.

Deszcz żab – to zaklęcie poziomu 5, które otrzymujemy od Persefony.

Opis zaklęcia Edytuj

"Deszcz żab spada z nieba. Żaby gonią swe ofiary, paraliżują je, a następnie eksplodują, zadając obrażenia." - Poradnik, Księga Persefony.

To zaklęcie otrzymujemy wraz z Gremlinem podczas 5. misji Persefony.

Taktyczne wskazówki Edytuj

Deszcz żab to jedno z najistotniejszych zaklęć Persefony, możesz spowolnić wrogów oraz zadać im obrażenia, powodując, że jednostki walczące wręcz mogą łatwiej atakować, a także dobić jednostki z małą ilością zdrowia.

  • Użycie Deszczu żab na celu unieruchomionym przez Bluszcz zada duże obrażenia w krótkim czasie.
  • Warto użyć tego zaklęcia na obszarze, przez który wróg próbuje się przedostać. Zaklęcie spowolni go, a to pozwoli na szybką ucieczkę lub na wykorzystanie sytuacji w sposób ofensywny.
  • Dobrym pomysłem jest użycie Deszczu żab, gdy zabiłeś już jednostki przeciwnika. Utrudni to wrogowi zbieranie dusz, tymczasem Ty zregenerujesz manę (by móc kontratakować) lub nawrócisz czerwone dusze.
  • Należy uważać przy rzucaniu tego zaklęcia, ponieważ spowolnienie i obrażenia działa także na ciebie oraz twoje jednostki. Można użyć Deszczu żab jako zaklęcia dystansowego, by uniknąć niepotrzebnych ofiar po swojej stronie.

Powiązane zaklęcia Edytuj

Cele Edytuj

Możliwe cele dla zaklęcia Deszcz żab
Wrogie stworzenia * Neutralne stworzenia * Przyjazne stworzenia * Twoje stworzenia *
Wrodzy Czarodzieje * Neutralni Czarodzieje * Przyjaźni Czarodzieje * Ty *
Wrogie Struktury * Neutralne Struktury * Przyjazne Struktury * Twoje Struktury *
Ziemia * Latające * Błękitne Dusze X Czerwone Dusze X
Zaklęcia maga w Sacrifice
Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 8 U
Mistycyzm PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-U
Geomancja JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-U
Elementalizm ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-U
Czarnoksięstwo PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-U
Nekromancja CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-U