Deszcz ognia SP-icon-Deszcz ognia
Przynależność Bóstwa Pyro
Poziom 7
Typ zaklęcia Deszcz
Tryb rzucania Stacjonarny
Koszt mana 1500
Uszkodzenia 500/uderzenie
Powierzchnia działania Duża
Czas trwania 30 s
Czas rzucania 7 s
Ochłonięcie 75 s

"Pamiętasz zaklęcie Kula Ognia? Teraz wyobraź sobie, że kilkanaście takich kul spada na Twoich wrogów wprost z nieba. Czy poznałeś już źródło strachu i nienawiści naszych przeciwników? Czy któryś z nich dysponuje potęgą choć porównywalną z moją?" – Poradnik, Księga Pyro.

Deszcz ognia – to zaklęcie 7. poziomu, które otrzymujemy od Pyro.

Opis zaklęcia Edytuj

"Deszcz meteorów spada na głowy wrogów, zamieniając spory fragment terenu w prawdziwe piekło." - Poradnik, Księga Pyro.

To zaklęcie otrzymujemy wraz z Wojmistrzem podczas 7. misji Pyro.

Taktyczne wskazówki Edytuj

Jak każde zaklęcie deszczu, można, a nawet należy używać Deszcz ognia do osłabiania dużej grupy wrogów.

  • Połączone z innymi zaklęciami Pyro, zadaje wręcz absurdalne obrażenia.
  • Wraz z Deszczem Ognia, Eksplozją, Smoczym Dechem, a także jednostkami pokroju Bombardiera można stworzyć niesamowite obrażenia obszarowe, co pozwala szybko przetrzebić liczną armię wroga.

Cele Edytuj

Możliwe cele dla zaklęcia Deszcz ognia
Wrogie stworzenia * Neutralne stworzenia * Przyjazne stworzenia * Twoje stworzenia *
Wrodzy Czarodzieje * Neutralni Czarodzieje * Przyjaźni Czarodzieje * Ty *
Wrogie Struktury * Neutralne Struktury * Przyjazne Struktury * Twoje Struktury *
Ziemia * Latające * Błękitne Dusze X Czerwone Dusze X
Zaklęcia maga w Sacrifice
Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 8 U
Mistycyzm PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-U
Geomancja JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-U
Elementalizm ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-U
Czarnoksięstwo PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-U
Nekromancja CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-U
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.