FANDOM

Dusza – jest podstawowym zasobem każdego maga, który służy do przywoływania własnych oddziałów. Każde stworzenie może być bezpośrednio powołane do życia za pomocą od jednej do pięciu dusz.

Pozyskiwanie dusz Edytuj

BlueSoul

Niebieska dusza zdatna do użytku

Dusze mogą być zbieranie z martwych ciał. W zależności od posłuszeństwa wobec bogów za życia, różny jest poziom trudności uzyskiwania dusz.

Niebieskie dusze Edytuj

Niebieskie dusze mag zbiera najprościej — wystarczy przejść niedaleko nich, co nie wymaga właściwie żadnego wysiłku. Można je znaleźć unoszące się nad ciałami własnych stworzeń. Wrogowie, ale też i sojuszniczy magowie będą widzieć je jako czerwone i nie będą w stanie zebrać ich od razu. Jeśli jednostka przed śmiercią otrzyma potężne obrażenia, to istnieje pewna szansa, że „pęknie” i jej dusza (dusze) będą dostępne także dla wroga. Do pęknięcia mogą doprowadzić także niektóre zaklęcia.

Mag może „upuścić” duszę na ziemię. Materializacja duszy zajmie chwilę, po czym może być zebrana przez każdego. W ten sposób magowie mogą oddawać dusze sojusznikom, a także wspomóc ich za pomocą zaklęcia bądź specjalnej umiejętności stworzeń, które działaniem obejmują niebieskie dusze. Robi to się głownie dlatego, by oszczędzić sobie kłopotu przy zabijaniu danego stworzenia lub czekaniem na to, by umarło. Pochłanianie niebieskich dusz wzmacnia cieniołaki i piekłochy.

Czerwone dusze Edytuj

Redsouls

Pobojowisko pełne czerwonych dusz

Czerwone dusze należą do istot innych magów lub bogów. Zanim będzie można ich użyć, trzeba rzucić zaklęcie Nawrócenia. Dopiero po dopełnieniu rytuału dusze stają się zdatne do użytku.

Liczba duszEdytuj

Jedna DuszaEdytuj

Pełną listę znajdziesz w tej kategorii.

Dwie duszeEdytuj

Trzy duszeEdytuj

Cztery duszeEdytuj

Pięc duszEdytuj

Jednostki „bezduszne”Edytuj

Jest parę jednostek, które nie posiadają lub nie mogą posiadać typowej duszy. Te stworzenia to: