FANDOM

Eksplozja SP-icon-Eksplozja
Przynależność Bóstwa Pyro
Poziom 5
Typ zaklęcia Obszarowe
Tryb rzucania Stacjonarny
Koszt mana 1000
Uszkodzenia 600-800
Powierzchnia działania Średnia
Czas trwania Brak
Czas rzucania 5 s
Ochłonięcie 34 s

"Nazwa "Eksplozja" jest nieco zaniedbana. Jest to bardziej pierścień stworzony z małych eksplozji, a każda dostarcza obfite i podpalające obrażenia. Nawet najtwardsze stworzenia są wysadzone w powietrze. Wypróbuj to zaklęcie na stworzeniach niskiego poziomu, które są podłączone do Manalitu. To świetna zabawa." – Poradnik, Księga Pyro.

Eksplozja – jest to zaklęcie poziomu 5 należące do czarnoksiężników boga ognia, Pyro.

Opis zaklęciaEdytuj

"Podpala obszar wokół celu z pomocą wystrzałowych, małych eksplozji. Stworzenia, które zostały ciśnięte z urwisk zostaną stracone, wraz ze swoimi duszami." – Poradnik, Księga Pyro.

Garść poszerzających się kul ognia pojawiają się nad i obok obszaru, na który czar został rzucony. Po jakimś czasie kule te eksplodują wysyłając wszystko wokół w powietrze zadając niemałe obrażenia.

Zaklęcie to uzyskujemy wraz z Pyrodaktylem a w kampanii otrzymujemy je w piątej misji Pyro.

Taktyczne wskazówkiEdytuj

Eksplozja to zaklęcie, które zadaje dość duże uszkodzenia i na dość dużej powierzchni.

  • Eksplozja ma zdolność do wyrzucenia jednostek i magów w powietrze, co jest użyteczne w przeszkadzaniu czarodziejom w ciskaniu zaklęć, szczególnie podczas tworzenia Manalitu.
  • Zaklęcie jest rozprowadzane na wielką powierzchnię i potrafi oszołomić wrogą armię. Dobrze rzucony czar może być bardzo efektowny.
  • Zaklęcie może być łatwo dostrzeżone przez kule ognia, które pojawiają się i rosną wokół miejsca, na którym ma pojawić się eksplozja, co oznacza, że ostrożny mag może szybko zareagować i uniknąć wybuchu.
  • Umiejętny mag jest w stanie powstrzymać innego maga korzystając z eksplozji przed wybraniem konkretnej ścieżki, lub zablokowaniem go zmuszając go do ucieczki.

Powiązane zaklęciaEdytuj

CeleEdytuj

Możliwe cele dla zaklęcia Eksplozja
Wrogie stworzenia * Neutralne stworzenia * Przyjazne stworzenia * Twoje stworzenia *
Wrodzy Czarodzieje * Neutralni Czarodzieje * Przyjaźni Czarodzieje * Ty *
Wrogie Struktury * Neutralne Struktury * Przyjazne Struktury * Twoje Struktury *
Ziemia * Latające * Błękitne Dusze X Czerwone Dusze X
Zaklęcia maga w Sacrifice
Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 8 U
Mistycyzm PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-U
Geomancja JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-U
Elementalizm ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-U
Czarnoksięstwo PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-U
Nekromancja CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-U