FANDOM

Powróciłem do krainy bogów z nowym celem. Najpierw jednak musiałem powiedzieć im prawdę o Marduku, zwanym tutaj Ashurem.Eldred

Biały RycerzEdytuj

Jeśli ukończyłeś czwartą misję po stronie Persefony, Jamesa lub Stratosa, ta ścieżka będzie dla ciebie dostępna. Dowiedziawszy się o sojuszu zawartym pomiędzy Pyro i Charnelem, a także o pogróźkach od Marduka, Persefona dochodzi do wniosku, że ów demon musiał przejść przez Golgotę, a dokładniej przez Czarcią Bramę. Wówczas James zbiera swoje jednostki do natarcia na Pyro. Stratos natomiast oferuje pomoc obu sojusznikom.

Czarny RycerzEdytuj

Jeśli ukończyłeś czwartą misję po stronie Pyro lub Charnela ta ścieżka będzie dla ciebie dostępna. Charnel zasugeruje, że „najlepszym sposobem na demona jest inny demon”, natomiast Pyro odpowie, że wierzy w siłę ognia swojego najnowszego wynalazku, Dynama Pyrodraulicznego . Podczas ich dyskusji, można usłyszeć pierwsze oznaki rozłamu.

Dzień rozrachunkuEdytuj

Eldred zacznie zadawać pytania czy naprawdę powinien pozostać lojalny wobec Pyro i Charnela. Możesz wybrać opcję, by im się sprzeciwić i zobowiązać się służyć sprawiedliwości lub pozostać po ich stronie. Jeśli ich zdradzisz, Pyro i Charnel zaprzestaną zlecania ci misji, jednakże, bogini piękna i sprawiedliwości oraz bóg ziemi wręcz przeciwnie – choć z jednej strony uważają, że twe słowa nie są na tyle przekonujące, by mogli ci w pełni uwierzyć. Musisz wtedy poprzeć swoje intencje czynami.

Misje w Sacrifice
Misje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Persefona PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-9
James JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-9
Stratos ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-9
Pyro PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-9
Charnel CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-9
Intermisje IM-1 IM-2 IM-3 IM-4 IM-5 IM-6 IM-7 IM-8 IM-9
Inne Prolog | Historia Włóczęgi | Wytchnienie | Rozdział ostatni – Tygiel