Ogrodzenie SP-icon-Ogrodzenie
Przynależność Bóstwa Stratos
Poziom 7
Typ zaklęcia Ściana
Tryb rzucania Stacjonarny
Koszt mana 1500
Uszkodzenia 1200/s
Powierzchnia działania Liniowa
Czas trwania 30 s
Czas rzucania 6,5 s
Ochłonięcie 65 s

"Aby zgładzić swoich wrogów musisz nauczyć się dzielić i podbijać, toczyć walki, które możesz wygrać, unikać tych, których wygrać nie możesz. Jedno z twoich najlepszych narzędzi w tej sprawie to zaklęcie ogrodzenia, które przywołuje, na jakiś czas, linię błyszczących, skrzących się kul. Silna błyskawica przeskakuje z jednej na drugą, rażąc każdego, który jest na tyle głupi, by przejść obok nich." – Poradnik, Księga Stratosa.

Opis zaklęciaEdytuj

"Ściana z naelektryzowanych kul, które porażą każdą jednostkę błyskawicą, kiedy tylko spróbują podejść" – Poradnik, Księga Stratosa.

Zaklęcie to otrzymujemy wraz z Yeti, a w kampanii otrzymujemy podczas siódmej misji Stratosa.

Taktyczne wskazówkiEdytuj

Jak każde inne zaklęcie ściany, Ogrodzenie może i musi być używane do podzielania wrogich jednostek, szczególnie maga od jego armii.

  • To zaklęcie może zostać użyte do wyłączenia całych dróg na niektórych mapach.
  • Ogrodzenie jest bardzo efektowne z paroma innymi zaklęciami Stratosa. Użycie kolejno zaklęć idealnie ze sobą współgrających może spowodować zgładzenie całych grup jednostek. Przykładowo, możesz użyć Błyskawic by wykończyć wrogów zablokowanych przez Ogrodzenie, a także Ślizgawki do kompletnego unieruchomienia uwięzionych oponentów.
  • Korzystając ze specjalnej umiejętności Serafina, możesz przyciągnąć każdą odsłoniętą jednostkę do Ogrodzenia.

Powiązane zaklęciaEdytuj

CeleEdytuj

Możliwe cele dla zaklęcia Ogrodzenie
Wrogie stworzenia * Neutralne stworzenia * Przyjazne stworzenia * Twoje stworzenia *
Wrodzy Czarodzieje * Neutralni Czarodzieje * Przyjaźni Czarodzieje * Ty *
Wrogie Struktury X Neutralne Struktury X Przyjazne Struktury X Twoje Struktury X
Ziemia X Latające * Błękitne Dusze X Czerwone Dusze X
Zaklęcia maga w Sacrifice
Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 8 U
Mistycyzm PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-U
Geomancja JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-U
Elementalizm ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-U
Czarnoksięstwo PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-U
Nekromancja CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-U