FANDOM

Bogowie ginęli jeden po drugim. Na świecie zapanował chaos. Wszyscy przeczuwali, że dzieje się coś niedobrego. Zbliżał się koniec świata. Już drugi w moim życiu.Eldred, Ostatnie Dni (Intermisja)

Biały RycerzEdytuj

Jeśli służyłeś Persefonie lub Jamesowi w poprzedniej misji, oba bóstwa będą skore zlecić tobie misję. Dwoje sojuszników dyskutuje o strategii; Bóg ziemi sugeruje, by skupić się na obronie swoich ziem, podczas gdy Persefona zauważa, iż jest to błąd, gdyż jeśli siły Stratosa i Marduka nadal będą rosły, w końcu ich pokonają. Persefona sugeruje ci, byś skierował się do wprost do Thryhring, by zaoferować Stratosowi pokój tak samo jak dla Charnela i Pyro lub zgładzić go, jeśliby odmówił. Z drugiej strony James, potrzebuje cię byś obronił Agotherę wraz z Grakkusem przeciw jego wrogom, podczas gdy wysyła Charlotte na zwiady w poszukiwaniu Marduka.

StratosEdytuj

Kiedy wszyscy bogowie zniknęli, prócz Stratosa i Charnela, bóg śmierci oskarża boga niebios o jego powiązania z Mardukiem. Stratos zaprzecza przyzwania demona i obiecuje, że go wyśledzi i zgładzi. Bóg śmierci jednak mu nie dowierza. Stajesz przed wyborem; możesz dołączyć do Charnela i zgładzić Stratosa w Thryhring lub dołączyć do Stratosa i zgładzić Charnela w Dys.

PyroEdytuj

Pyro, teraz przypuszczalnie nie do zatrzymania, czuje się na siłach, by skonfrontować się z Charnelem i Stratosem, żądając od nich posłuszeństwa. Jedynie bóg niebios odpowiada na żądania, mówiąc Pyro, że jest chętny to zrobić oraz że ma zamiar pozbyć się Charnel, aby udowodnić swą lojalność. Pyro woli dmuchać na zimne i rozkazuje ci pozbyć się Stratosa ze względu na to, że jest on bardziej niegodny zaufania i nieobliczalny niż Charnel. Możesz także pozostawić Pyro i dołączyć do Stratosa, który wyśle cię do zniszczenia Charnela.

CharnelEdytuj

Po upadku Persefony, Charnel radzi ci, byś pospiesznie wycofał się z Elysium. Ponoć Stratos, bóg niebios zniknął a Empyrea popadła w chaos. Bóg śmierci ujawnia ci swoją teorię na temat Marduka. Uważa on, że demon stał się na tyle potężny, by zniszczyć boga niebios. Z tego względu wysyła cię do Thryhring na poszukiwania demona.

Misje w Sacrifice
Misje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Persefona PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-9
James JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-9
Stratos ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-9
Pyro PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-9
Charnel CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-9
Intermisje IM-1 IM-2 IM-3 IM-4 IM-5 IM-6 IM-7 IM-8 IM-9
Inne Prolog | Historia Włóczęgi | Wytchnienie | Rozdział ostatni – Tygiel