FANDOM

ELDRED: W świecie, który tak długo był mi domem, poświęciłem swe życie na studiowanie magii. Żaden cel nie był dla mnie nieosiągalny. Żadna ofiara, zbyt wielka. Dopóki... Cóż, są w wielu światach mroczne zjawiska, o których lepiej nie mówić głośno. Zupełnym przypadkiem, eksperymentując z magią przyzywania, pochwyciłem tego oto chochlika.
ZYZYX: Słowo daję, ostatni raz dałem się tak nabrać.
EDLRED: Tylko dzięki jego radom dane mi było przekroczyć granicę między wymiarami. Tak oto znalazłem się tutaj.

WprowadzenieEdytuj

Podczas trwania ładowania ekranu, ty (w postaci Eldreda) wyjaśniasz Mithrasowi jak się znalazłeś w tym świecie, jak stałeś się wygnańcem, jak w Jherze byłeś potężnym magiem, jak przywołałeś Zyzyxa do pomocy w przeprawie przez Pustkę.

Wymiar eterycznyEdytuj

Po tym jak przedrzesz się przez Pustkę, trafiasz do wymiaru eterycznego tego świata prosząc o schronienie i akceptację, bogowie pojawiają się przed tobą. Każde bóstwo ma swą własną historię, charakter i ideały.

Poznaj bogówEdytuj

Jest to pierwszy raz, kiedy możesz kontrolować swoją postać. Możesz poruszać się Eldredem po Wymiarze eterycznym i podejść do posągów, z czego każdy przedstawia innego boga. Kiedy podejdziesz do posągu, usłyszysz boga, który po krótkim przedstawieniu swej persony poprosi cię o wypełnienie dla niego misji. Musisz jednak liczyć się z tym, że wybór jednego boga, zraża do siebie cztery pozostałe.

Misje w Sacrifice
Misje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Persefona PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-9
James JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-9
Stratos ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-9
Pyro PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-9
Charnel CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-9
Intermisje IM-1 IM-2 IM-3 IM-4 IM-5 IM-6 IM-7 IM-8 IM-9
Inne Prolog | Historia Włóczęgi | Wytchnienie | Rozdział ostatni – Tygiel