FANDOM

Moim celem jest Las Daven. Zamierzam wybudować kilka fabryk w tym ponurym REZERWACIE druidów. Ci którzy wybiorą drogę postępu nie pożałują. Co ty na to? - Pyro, Oto Bogowie (Intermisja)

Święte drzewo daven

Święte drzewo Daven

  • Zleceniodawca misji: Pyro
  • Lokacja: Las Daven
  • Twórca Mapy: David Merrick
  • Nowe zaklęcie: Kula Ognia
  • Nowe stworzenia: Zębak, Gorec, Żarmiot
  • Nagroda:
    • Maksymalny poziom mana +100
    • Obrażenia +10%
  • Karma:
Tabela Karmy
PE JA ST PY CH
-2 -1 -1 +2 -1

Początkowe ustawieniaEdytuj

  • Ołtarz
  • 4 dusze
  • 2 zębaki, gorec, żarmiot

CeleEdytuj

  • Zajmij las w imieniu Pyro
  • Pokonaj obrońców Daven
  • Faestus musi przeżyć
  • Zniszcz Święte drzewo

lub

  • Drzewo Daven musi przetrwać
  • Zniszcz żołnierzy Pyro

Dwa pierwsze cele są symboliczne i służą bardziej jako wskazówki.

Ze względu na małą liczbę wrogich jednostek walczących wręcz, utrzymanie Faestusa przy życiu nie powinno sprawiać większego problemu.

Ulubione drzewo bogini piękna z Lasu Daven nie zostanie zaatakowane, o ile wszyscy jego obrońcy stojący na drodze do celu nie zostaną zgładzeni.

OpisEdytuj

ELDRED: Daven było największym lasem jakim w życiu widziałem
MITHRAS: Mhm... To prastara siedziba rasy Fyllidów, służących Persefonie jako druidzi i zwiadowcy.

FaestusEdytuj

W pierwszej misji Pyro, masz za zadanie zdobyć las Daven oraz zabić każdego, kto ci się sprzeciwi. Kiedy przybędziesz do owego miejsca, zwiadowca poinformuje cię o możliwych drogach. Po zbudowaniu swojego manalitu, stworzeniu kilku Manahirów i przyzwaniu paru kreatur do swojej małej armii, najlepiej jest wyruszyć na wieś (na tą, o której opowiedział ci zwiadowca). Znajdziesz tam grupkę wierzących, którzy nie są agresywni, ale możesz ich zabić w celu uzyskania kilku dusz. Gnom Faestus okaże swą sympatię względem boga ognia, po czym do ciebie dołączy.

Most czy Dolina?Edytuj

Po tym jak opuścisz wioskę masz do wyboru dwie drogi:

  • Most, który strzeżony jest przez druida i dwóch zwiadowców, którzy pozostaną wobec ciebie neutralni, o ile nie postanowisz przekroczyć mostu lub ich zaatakować. Po tym jak staną się agresywni, druid postanowi wezwać posiłki podbiegając do pobliskiego manalitu, dlatego też zaleca się byś wpierw zabił jego.
  • W dolinie zostaniesz napadnięty przez trzech zwiadowców. Po zabiciu ich, reszta stworzeń, która tam będzie również stanie się wobec ciebie agresywna. Dalej jest manalit, a przy nim Krzykacz. Gdy go zgładzisz, cztery krzykacze z następnego manalitu zaczną atakować Eldreda.

DrzewoEdytuj

Idąc dalej w końcu osiągniesz swój cel, ulubione drzewo Persefony. Po przemowie ogłaszającej zajęcie Daven, jeden z Druidów spróbuje ci wytłumaczyć, że Daven to miejsce święte, oraz że gotów są zginąć broniąc je. Od tego momentu jesteś postawiony przed wyborem.

Zdradź PyroEdytuj

Możesz dołączyć do sił Persefony broniąc drzewa. Pyro uzna cię za zdrajcę, więc wszystkie twoje stworzenia staną się wobec ciebie agresywne, prócz manahirów (zawsze możesz zabić swoje stworzenia przed drzewem uzyskując przy tym dusze), jednakże, nie pozostaniesz samotny. Dołączą do ciebie dwóch druidów, zwiadowca oraz trzy krzykacze. Po chwili, bez względu na to ile stworzeń posiadałeś, zostaniesz zaatakowany przez dwóch gorców, żarmiotów oraz zębaków. Jeśli nie dopuścisz do zniszczenia drzewa, misja zakończy się powodzeniem. W tym wypadku otrzymasz taką karmę:

Tabela Karmy
PE JA ST PY CH
+4 0 0 -4 0

Zignoruj druidówEdytuj

Możesz pozostać lojalny wobec Pyro i zniszczyć drzewo. Wszyscy Wierzący na mapie staną się wobec ciebie agresywni i rzucą się bronić drzewo. Nadlatujący krzykacze mogą dawać się we znaki, przerywając rzucane zaklęcia, o ile wcześniej ich nie wybiłeś. Mimo to, zostaną oni łatwo zgładzeni przez maga. Po wybiciu wszystkich agresywnych wierzących, pozostanie zniszczenie drzewa.

DaryEdytuj

Dar otrzymasz od Charnela, boga wojny i śmierci, jeśli tylko pozostałeś wierny Pyro i wybiłeś 11 wierzących w wiosce niedaleko drzewa Daven. Powie ci, że jest zachwycony rzezią niewinnych, jakiej dokonałeś, a nawet posunie się do stwierdzenia, że jesteś artystą.

Pamiętaj jednak, by nie nawrócić żadnej duszy wierzących. Jeśli to zrobisz, nie otrzymasz bonusu. Wierzący z pierwszej wioski się nie wliczają.

Misje w Sacrifice
Misje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Persefona PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-9
James JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-9
Stratos ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-9
Pyro PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-9
Charnel CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-9
Intermisje IM-1 IM-2 IM-3 IM-4 IM-5 IM-6 IM-7 IM-8 IM-9
Inne Prolog | Historia Włóczęgi | Wytchnienie | Rozdział ostatni – Tygiel