Pierścień ognia SP-icon-Pierścień ognia
Przynależność Bóstwa Pyro
Poziom 3
Typ zaklęcia Ogłuszające
Tryb rzucania Mobilny
Koszt mana 500
Uszkodzenia 95/s
Powierzchnia działania Pojedyncza
Czas trwania 10 s
Czas rzucania 4 s
Ochłonięcie 13 s

"Cierpliwość jest jedną z cech dobrego maga. Nie wszystkich przeciwników można zabić jednym uderzeniem. Lepiej zadawać im ciągłe obrażenia, krok po kroku przybliżając to, co nieuchronne." – Poradnik, Księga Pyro.

Pierścień ognia to zaklęcie poziomu 3, które otrzymujemy od Pyro.

Opis zaklęcia Edytuj

"Przeciwnik zostaje otoczony pulsującymi pierścieniami ognia, które spowalniają go i zadają obrażenia." - Poradnik, księga Pyro.

Gdy to zaklęcie jest rzucone na wroga, spowalnia go na czas trwania zaklęcia i zadaje obrażenia od ognia rozłożone w czasie.

To zaklęcie otrzymujemy wraz z Ogniotem w 3. misji Pyro.

Taktyczne wskazówki Edytuj

Pierścień ognia jest w stanie zabić od razu następujące jednostki:

Wprawdzie to zaklęcie nie unieruchamia celu, ale spowalnia go i zadaje paskudne obrażenia. Różnica między czasem odnowienia a trwaniem zaklęcia jest najmniejsza ze wszystkich zaklęć. To jedyne zaklęci ogłuszające, które zabija samymi obrażeniami.

Każdy mag może ochronić się przed tym zaklęciem, rzucając na siebie jakiekolwiek zaklęcie tarczy.

Cele Edytuj

Możliwe cele dla zaklęcia Pierścień ognia
Wrogie stworzenia * Neutralne stworzenia * Przyjazne stworzenia X Twoje stworzenia X
Wrodzy Czarodzieje * Neutralni Czarodzieje * Przyjaźni Czarodzieje X Ty X
Wrogie Struktury X Neutralne Struktury X Przyjazne Struktury X Twoje Struktury X
Ziemia X Latające * Błękitne Dusze X Czerwone Dusze X
Zaklęcia maga w Sacrifice
Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 8 U
Mistycyzm PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-U
Geomancja JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-U
Elementalizm ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-U
Czarnoksięstwo PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-U
Nekromancja CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-U
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.