FANDOM

Przytłoczony ciężarem spoczywającym na mych barkach, po raz wtóry zwróciłem się o pomoc do bogów.Eldred

PersefonaEdytuj

Wraz z upadkiem boga śmierci, Persefona zwraca swą uwagę w stronę jego pozostałych stworzeń, Piekłochów, które są umiejscowione na Rozdrożach Abaddonu. Bogini obawia się, że mogą dołączyć do Pyro lub Marduka, dlatego też wysyła cię do Abaddonu, by je zgładzić.

JamesEdytuj

James i jego sojuszniczka, Persefona, omawiają obalenie Pyro. Próbują wywnioskować, gdzie ukrywa się Marduk. James przypuszcza, że jego wyznawcy nie znaleźli go w Stygii, jednakże odnaleźli wróżbitę uwięzionego w Rozdrożach Abaddonu. Bóg ziemi wierzy, że profeta może wiedzieć coś na temat demona, więc wysyła cię, byś go uwolnił.

StratosEdytuj

Persefona skarży się na to, że straciła kontakt ze swoimi wyznawcami z Arborei. Stratos zgłasza się do tego, by wysłać swą protegowaną, Sara Bellę, aby odnalazła powód tej anomalii. Bogini piękna nie wie jednak, że powodem tego jest to, że zgładziłeś Shakti z pomocą protegowanej Stratosa. Bóg niebios zleca ci, byś wykorzystał swą przewagę i uderzył na Idylliac, główną siedzibę Persefony, zanim ta się zorientuje, co się dzieje.

PyroEdytuj

Po tym jak właśnie unicestwiłeś Jamesa, Pyro, nie zwlekając, zleca ci wypędzenie swego drugiego wroga, Persefonę. Wysyła cię do Arborei, byś otworzył sobie drogę do Idylliac.

CharnelEdytuj

Mimo iż bóg ziemi nie ufa Charnelowi, to chwilowo nie widzi w nim wroga. Kiedy Stratos egzekwuje swój sekretny plan, by uderzyć od tyłu Persefonę, Charnel korzysta z chwili wytchnienia, by pozbyć się swego wymkniętego spod kontroli sojusznika, Pyro. Bóg śmierci wysyła cię do Helios, byś unicestwił ognistego boga raz na zawsze.

Misje w Sacrifice
Misje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Persefona PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-9
James JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-9
Stratos ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-9
Pyro PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-9
Charnel CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-9
Intermisje IM-1 IM-2 IM-3 IM-4 IM-5 IM-6 IM-7 IM-8 IM-9
Inne Prolog | Historia Włóczęgi | Wytchnienie | Rozdział ostatni – Tygiel