FANDOM

W eterycznym wymiarze wrzało. Nawet wieści o ponownym otwarciu czarciej bramy przez Charnela bledły w porównaniu z uwięzieniem wszystkich młodych trolli przez Pyro.Eldred

ZajętyEdytuj

Dużo się wydarzyło, kiedy byłeś na ostatniej misji (prawdopodobnie doświadczyłeś tylko części z tego, co się wydarzyło). Persefona wysłała posła do Fortecy Surtura by nakłonić boga niebios do sojuszu, który ułatwił poprzez obronę owego posłańca przed poddanymi boga wojny, Charnela, na Orichalchis. Podwładni Pyro ponownie zaatakowali Elysium, tym razem w Urghaz, tym samym wypowiadając wojnę dla bogini. Charnel złamał jedną z podstawowych zasad, pochodzącą z Wojny o oczyszczenie, poprzez uzyskanie władzy nad czarcią bramą z Golgoty. Jedynie James, bóg ziemi, kontynuował pracę w swoim królestwie, próżnie mając nadzieję, że nadchodząca wojna może zostać unikniona.

Jeszcze bardziej zajętyEdytuj

Po tym jak bogowie wymienili się zwyczajowo obelgami, zdecydowali się wziąć sprawy w swoje ręce. Persefona zdecydowała, że czas na odwet i ma zamiar zaatakować Pyroboreę, zwłaszcza dlatego, że uzyskała pomoc od boga niebios. James przezornie chce spotkać kogoś, kto może wiedzieć coś więcej o przepowiedni. Stratos, będąc w sojuszu z boginią sprawiedliwości i piękna, chce zwabić Pyro atakiem na Sere, w jego własnym królestwie, gdzie zastawi zasadzkę na czarnoksiężników Pyro. Bóg ognia, widząc swoją stratną pozycję, postanawia zawrzeć sojusz z wiecznie poszukującym pokoju Jamesem. Charnel, widząc jak Pyro mógłby mu się przydać, wysyła swoje siły do Sere, gdzie Stratos i Persefona zaatakowali.

DrobnostkiEdytuj

  • Eldred wyraźnie stwierdza, że Pyro uprowadził młode trolle z Urghaz, jednakże, w trzeciej misji, Pyro już posiada w pełni dorosłe i funkcjonalne Ognioty. Jak to możliwe, że w tak krótkim czasie je wyhodował? Nie jesteśmy w stanie konkretnie stwierdzić dlaczego, ale oto możliwe powody:
  1. Trolle dojrzewają bardzo szybko a czas, który minął pomiędzy drugą a trzecią misją, był wystarczający do ich pełnej dojrzałości.
  2. Pyro posiadał już swoje Trolle w swoim królestwie, przed tym jak napadł na Urghaz.
  3. Trolle były na tyle stare, by walczyć po stronie Pyro.
Misje w Sacrifice
Misje 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Persefona PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-9
James JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-9
Stratos ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-9
Pyro PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-9
Charnel CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-9
Intermisje IM-1 IM-2 IM-3 IM-4 IM-5 IM-6 IM-7 IM-8 IM-9
Inne Prolog | Historia Włóczęgi | Wytchnienie | Rozdział ostatni – Tygiel