Tęcza SP-icon-Tęcza
Przynależność Bóstwa Persefona
Poziom 4
Typ zaklęcia Łańcuchowe
Tryb rzucania Stacjonarny
Koszt mana 300
Uszkodzenia Brak
Powierzchnia działania Pojedyncze stworzenie x 6
Czas trwania Brak
Czas rzucania 4 s
Ochłonięcie 13 s

"Tęcza to szczególne połączenie świata bogów i istot śmiertelnych. Każdy, kto pokłada wiarę w Naszą świętą misję, zostanie nagrodzony, dotykając tego świętego mostu. Tęcza połączy naszych wyznawców, lecząc ich rany i podnosząc na duchu." – Poradnik, Księga Persefony

Tęcza to zaklęcie poziomu 4, które otrzymujemy od Persefony.

Podsumowanie zaklęciaEdytuj

"Zaklęcie uzdrawiające, działające na kilka oddziałów jednocześnie." – Poradnik, Księga Persefony

Zaklęcie jest otrzymywane wraz z Gnomem i w kampanii otrzymuje się je podczas 4. misji Persefony.

Taktyczne wskazówkiEdytuj

Tęcza jest zaklęciem działającym na wiele jednostek, które odbija się losowo pomiędzy jednostkami oraz czarodziejem, poczynając od wskazanego celu. Maksymalna liczba celów wynosi 6.

  • Tęcza umożliwia leczenie wielu celów bez tracenia czasu na skupianie się na konkretnych jednostkach.
  • Mądrym pomysłem jest użycie jej tuż przed otrzymaniem obrażeń przez jednostki (np. przez wrogie zaklęcie), gdyż ze względu na naturę zaklęcia, leczenie działa z opóźnieniem.
  • Należy pamiętać, że leczenie jest dosyć ograniczone, dlatego podstawowe zaklęcie Uzdrowienie jest czasem lepszym wyjściem.
  • Tęcza jest użyteczna podczas odwrotu, ponieważ może uratować wiele jednostek będących o krok od śmierci.
  • W połączeniu z pozostałymi zaklęciami Persefony oraz ze Skarabeuszem, Tęcza pozwala wyjść bez szwanku nawet z większych bitew (i być gotowym na kolejne).
  • Silniejsze jednostki oraz czarodzieje wysokiego poziomu praktycznie nie odczują działania Tęczy - lepiej jest ją użyć na słabsze stworzenia.
  • Niski koszt w mana oraz krótki czas do ponownego użycia czynią Tęczę niezwykle przydatnym zaklęciem, użytecznym w wielu sytuacjach.

Powiązane zaklęciaEdytuj

CeleEdytuj

Możliwe cele dla zaklęcia Tęcza
Wrogie stworzenia X Neutralne stworzenia X Przyjazne stworzenia * Twoje stworzenia *
Wrodzy Czarodzieje X Neutralni Czarodzieje X Przyjaźni Czarodzieje * Ty *
Wrogie Struktury X Neutralne Struktury X Przyjazne Struktury X Twoje Struktury X
Ziemia X Latające * Błękitne Dusze X Czerwone Dusze X
Zaklęcia maga w Sacrifice
Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 8 U
Mistycyzm PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-U
Geomancja JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-U
Elementalizm ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-U
Czarnoksięstwo PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-U
Nekromancja CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-U
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.