FANDOM

Wiatr dusz SP-icon-Wiatr dusz
Przynależność Bóstwa Stratos
Poziom 5
Typ zaklęcia Niebieskie dusze
Tryb rzucania Mobilny
Koszt mana 500
Uszkodzenia Ogłuszenie + ?
Powierzchnia działania Mała
Czas trwania Brak
Czas rzucania 4 s
Ochłonięcie 5 s

Nawet najlepsi czarodzieje posiadają kreatury, które giną i ginąć będą. To jest szczególnie trafne dla Elementalistów, których sługi są szybkie, ale bardzo niewytrzymałe niż inne. Jeśli dusze twoich upadłych jednostek nadal są na polu bitwy, możesz użyć Wiatru Dusz, który sprawi, że dusze do ciebie same powrócą. – Poradnik, Księga Stratosa.

Opis zaklęciaEdytuj

"Mini tornado, które pobiera i dostarcza niebieskie dusze z powrotem do ciebie. Gdy to zaklęcie poszukuje dusz, wystrzeliwuje błyskawice we wrogów. Dusze opętane przez Wiatr Dusz są podatne na to, by wrogowie mogli je pobrać, więc strzeż się złoedziei!" – Poradnik, Księga Stratosa.

Podobnie do Duszperacza, zaklęcie to wzywa miniaturową trąbę powietrzną, która dostarcza ci niebieskie dusze. I te z ciała, oraz te lewitujące sobie swobodnie nad ziemią. Podczas jego wędrówki po dusze, atakuje pobliskich wrogów błyskawicą oszałamiając i raniąc ich.

Zaklęcie to uzyskujemy wraz z Serafinem a w kampanii uzyskujemy ją w piątej misji Stratosa.

Taktyczne wskazówkiEdytuj

Wiatr dusz jest wyjątkowo wszechstronny, gdyż służy on do dostarczania dusz, jak i również do zadawania obrażeń na daleki dystans wrogom, oszałamiając ich przy tym, w tym przerywając rzucanie zaklęcia.

  • Ustawienie skrótu na upuszczenie duszy może być użytecznym posunięciem – upuszczenie duszy oznacza, że możesz wykorzystać zaklęcie Wiatru Dusz gdziekolwiek, oczywiście jeśli posiadasz duszę.
  • Wiatr Dusz zadaje obrażenia, możesz upuścić duszę i wyczarować Wiatr Dusz do zadania obrażeń wrogim jednostkom.
  • Im dalej jest niebieska dusza, tym więcej czasu Wiatr Dusz ma czasu na zadanie obrażeń wrogom, jednakże – kiedy dusza została zebrana przez to zaklęcie, jest ona niebieska dla każdej ze stron. Oznacza to, że może ją zabrać twój oponent, dlatego nie zaleca się korzystania Wiatru Dusz na Tytanach.
  • Korzystając z Wiatru Dusz możesz oszołomić i przerwać rzucanie zaklęcia czarodzieja.
  • Wiatr Dusz może być użyty do odzyskania dusz na terytorium wroga z bezpiecznej odległości, jednocześnie raniąc przeciwników.

Powiązane zaklęciaEdytuj

CeleEdytuj

Możliwe cele dla zaklęcia Wiatr dusz
Wrogie stworzenia X Neutralne stworzenia X Przyjazne stworzenia X Twoje stworzenia X
Wrodzy Czarodzieje X Neutralni Czarodzieje X Przyjaźni Czarodzieje X Ty X
Wrogie Struktury X Neutralne Struktury X Przyjazne Struktury X Twoje Struktury X
Ziemia X Latające * Błękitne Dusze * Czerwone Dusze X
Zaklęcia maga w Sacrifice
Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 8 U
Mistycyzm PE-1 PE-2 PE-3 PE-4 PE-5 PE-6 PE-7 PE-8 PE-U
Geomancja JA-1 JA-2 JA-3 JA-4 JA-5 JA-6 JA-7 JA-8 JA-U
Elementalizm ST-1 ST-2 ST-3 ST-4 ST-5 ST-6 ST-7 ST-8 ST-U
Czarnoksięstwo PY-1 PY-2 PY-3 PY-4 PY-5 PY-6 PY-7 PY-8 PY-U
Nekromancja CH-1 CH-2 CH-3 CH-4 CH-5 CH-6 CH-7 CH-8 CH-U